Reklamace přepravy

Na základě VOP má zákazník povinnost:

zkontrolovat neporušenost obalů a neporušenost zboží, množství a kvalitu.

V případě jakýchkoliv závad má zákazník povinnost a to neprodleně oznámit prodávajícímu a to nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to výhradně e-mailem na reklamace-podpora@servicetech.cz

Nadále je povinen doložit následující podklady viz níže: (Bez těchto podkladů není možno reklamaci zahájit a bude automaticky zamítnuta)

  • Fotodokumentace použitého obalu, krabice, výstelky a poškozeného zboží. Fotodokumentace je nutná pro řádné posouzení škodní události.
  • Doklad o obsahu zásilky, který prokazuje, že poškozené zboží bylo obsahem zásilky. Může to být jakýkoliv věrohodný vydaný doklad prokazující účel a obsah přepravy: dodací list, prodejní faktura, reklamační protokol, servisní zakázka, u soukromých odesílatelů např. inzertní dokumentace atd. Pokud žádný takový doklad nemáte, můžete rovněž použít čestné prohlášení.

*V případě shledání porušení obalu nebo pečeti z výstupní kontroly svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 

Děkujeme za pochopení a spolupráci při řešení reklamací. Váš E-průmysl tým

Vítejte u nás na e-shopu Eprumysl.cz 

Dáme Vám několik důvodu proč nakupovat u nás 

  1. Jsme Česká společnost a jsme plátci DPH v ČR
  2. Jsme na trhu od roku 2017
  3. Máme vlastní sklady v Ostravě 
  4. Zajišťujeme záruční a pozáruční servis 
  5. Servis v ČR
  6. Poskytujeme 20% slevu našim zákazníkům na náhradní díly a mnoho dalších výhod :)

 

Rozumím